Title Image

Kategoriat:

Koulutukset               Tiedotteet               Blogit               Ajankohtaista

Tulossa! Maamess messumatka 19. – 21.4.2024 Tartoon

Seuraa sähköpostiasi, Metoyrittäjien sähköisessä jäsenkirjeessä bussireitit, päivien tarkempi ohjelma, ilmoittautumisohjeet ja hinta. Laita aika jo kalenteriisi ja tule mukaan matkalle muiden metsäyrittäjien kanssa!

3Pool jäsenetuhintaan!

Oli sitten kyse päivästä tai pidemmästä ajasta, niin 3Poolista löydät työtä itsellesi ja työntekijöillesi sekä käyttöä kalustollesi. Vastavuoroisesti, jos olet vailla tekijää, niin löydät apua töillesi ja hankkeillesi. 3Pool on kustannustehokas tapa välittää ja hallita resursseja.

Haemme yrittäjää PEFC-sertifiointipalveluiden toteuttamiseen

METO – Metsäalan Yrittäjät ry hakee toimijaa PEFC-sertifiointipalveluiden toteuttamiseen avaimet käteen-periaatteella koko Suomen alueelle. Yritysten PEFC-sertifikaatti on osa järjestön tarjoamaa jäsenpalvelua. Käytännössä tämä tarkoittaa PEFC sertifiointistandardin vaatimusten järjestämistä jäsenistön osalta mukaan lukien auditointiprosessit ja sertifikaatin ylläpidon. METO – Metsäalan Yrittäjät ry:n PEFC-ryhmään kuuluu tällä hetkellä n.