KUTSU KEHITTÄMÄÄN LAPIN ALUEELLE GREEN CARE -PALVELUITA

Lapin alueella luonnonvara- ja matkailualalla toimivia yrityksiä sekä sote- ja kasvatusalan toimijoita kutsutaan mukaan kehittämään uusia Green Care -palveluita sote- ja kasvatusalan asiakkaille.

Luontoperustaisten palveluiden kehittämisestä sote- ja kasvatusalan asiakkaille kiinnostuneet yrittäjät ja sote-kasvatusalan toimijat voivat hakea ensi syksynä tapahtuvaan kehittämiseen ja pilotointiin toukokuun 15. päivään mennessä täyttämällä ja lähettämällä sähköisen hakemuksen.

Pilotoinneissa yrittäjät tuottavat luontoperustaisen Green Care -palvelun, johon asiakkaat ohjautuvat sote- ja kasvatusalalta. Yrittäjältä edellytetään perustelut pilotointiin hakemiseen, palvelun, luontoperustaisuuden ja toimintaympäristön kuvaus sekä sote- ja kasvatustoimijoilta asiakas- ja palvelutarpeiden määrittelyt.

Lue lisää >> tästä