TULE MUKAAN KUNTAVAALIKESKUSTELUUN 18.3. klo 16!!

LUVA – Luonnonvarat ry järjestää torstaina 18.3. klo 16 kuntavaalikeskustelutilaisuuden etäyhteydellä.

Mukana keskustelemassa on METO Yrittäjien puheenjohtaja Tuomo Turunen. Hän on toiminut yrittäjänä jo 26 vuoden ajan. Luvassa siis painavaa asiaa ja mielenkiintoista keskustelua!

– Mielestäni Suomen metsätalouden arvostus on saanut erikoisia piirteitä, kommentoijina esiintyy henkilöitä ja tahoja, joiden alan osaaminen on osoittautunut aika ohueksi. Jos samaa metodia käytettäisi koronaepidemian uutisoinnissa, niin siellä olisi hautausurakoitsijatkin äänessä, toteaa Turunen.

Osallistu keskusteluun!

Seminaarin ohjelman ja Teams-linkin löydät täältä: https://www.luva.fi/…/luvan-kuntavaalitilaisuus-tervetuloa…/

Tilaisuutta järjestämässä ovat:
METO Metsäalan Yrittäjät ry, METO – Metsäalan Asiantuntijat ry ja Agrologien Liitto ry

#luonnonvarala #kuntavaalit #elinvoimainenmaaseutu #metsätalous #maatalous #luonto