Tule kuulolle kuntien maa- ja metsätalousasioista 3.5.

LUVA – Luonnonvarat ry:n kuntaryhmä kokoontuu keskustelemaa kuntien maa- ja metsätalousasioista:

keskiviikkona 3.5. klo 16.30-18.00, Teams-yhteydellä

ilmoittautumiset: anne.laitinen@luva.fi

Tapaamisessa kuullaan kansanedustajien ja kunnanvaltuuston puheenjohtajina toimivien Hanna Huttusen, Hannu Hoskosen ja Tuomas Kettusen mietteitä maa- ja metsätalouden asioista kunnissa. Aiheina mm.

• Ajankohtaiset näkökulmat kuntien metsäomaisuuden hoitoon ja suojeluun liittyen.
  • Entä onko lähituottajat huomioitu kunnan elintarvikehankinnoissa?
  • Mille lomituksen tilanne näyttää?
  • Mitkä ovat kunnan mahdollisuudet edistää luonnonvarojen käyttöä ilmastonäkökohdat huomioiden?

Kuntaryhmä on puolueeton foorumi luonnonvara-alan asioiden edistämiseksi kunnissa Agrologien LiitonMETO – Metsäalan Asiantuntijat ry:n sekä METO – Metsäalan Yrittäjät ry:n jäsenille, jotka toimivat kuntapuolen luottamustehtävissä tai ovat kiinnostuneita kunta-asioista. Kuntaryhmään ilmoittautuminen ei sido osallistumaan Teams-tapaamisiin.

Lisätietoja:

Stefan Borgman, puheenjohtaja, METO – Metsäalan Asiantuntijat, stefan.borgman@luva.fi
Anne Laitinen, toiminnanjohtaja, Agrologien Liitto, anne.laitinen@luva.fi